wtorek, 21 maja 2013

WAŻNE!

Okey... no więc tak w pewnym sensie się żegnamy. Nie ma już sensu pisać tego bloga. Piszemy coraz gorsze rozdziały, nie mamy weny i jest nam bardzo smutno, że kiedyś było 80 kom a teraz ledwo 20. No ale mówi się trudno. Bardzo chciałyśmy podziękować za prawie 9 tysięcy wejść. Naprawdę bardzo was kochamy, nasze czytelniczki ♥ Ten blog na pewno odmienił nasze życie, ale teraz to zauważyłyśmy, że nie nadajemy się do pisania opowiadań. To jest prawda. No cóż, nie lubimy pożegnań, ale jak mus, to mus :)
Kurde przykro nam, że nie będziemy już patrzeć na tak miłe komentarze ;c
Naprawdę was bardzo mocno kochamy i na pewno nigdy nie zapomnimy!
-------------------------------------------------------------------------
Dla was ostatni raz Rose i Amy <3



12 komentarzy:

  1. Nie, nie, nie, nie i jeszcze raz NIE! Nie poddawajcie się! Rozumiem, wszystkim byłoby przykro jeśli z dużych ilości komentarzy spadło na bardzo niskie... Ale wiedzcie, ile frajdy, uśmiechu na twarzy, smutku, radości, płaczu i coś w podobie do tamtych wyrazów sprawiłyście! Jesteście jedyne w swoim rodzaju...! ;D
    Pierdolcie to, że jest tyle komentów ile jest... ważne, że macie te wytrwałe czytelniczki. Już myślałam, że pojawił się nowy rozdział, ale jak przeczytałam tytuł "WAŻNE" to *przepraszam!* kurwa, jasny szlak chce mnie do tej pory trafić... Jeśli chodzi o wenę, to rozumiem... Każdego pisarza dopada to cholerne coś... Spróbujcie coś pisać... albo nie wiem... zawieszcie go na np. tydzień, 2 tyg. byleby nie skończyć go w takim momencie... Kuźwa, ryczę...
    Zastanówcie się jeszcze proszę!
    A do komentujących:
    Kurwa, macie, za to, że nie komentowałyście... Dobrze napisał Anonim przy ostatnim rozdziale, że przez taką małą ilość komentarzy skończą bloga...
    A teraz do Amy & Rose...
    Zajebiście... Na prawdę, żyć nie umierać...
    No ale cóż to Wasza decyzja, ja już się nie narzucam, tylko będę strasznie za Wami tęsknić... ;( Cholernie tęsknić...
    Mam nadzieję, że wrócicie tutaj kiedyś...
    Pozdrawiam Was i strasznie kocham!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE>3!!! Nie zawieszajcie bloga! Błagam was! Holera jasna no jak to przeczytałam to po prostu totalna załamka! Że co?! WY nie potraficie pisać? To ja nie potrafię pisać i jeżeli wy posiadacie "nie potrafienie" to uważam to za dar!
    Jak to zawiesicie to kurwa przyjdę do was i wam przyjebie!
    Przejmujecie się tymi przejebanymi komentarzami? Moj koleżanka i ja was kochamy! Ważne że są taki, które cały czas zaglądają tu do was. DZIEWCZYNY JESZCZE RAZ OPANUJCIE SIĘ!!!!! Wy na wet nie wicie ile wyrazów "kocham was" napisała no to wiesz... Byłyście moimi pierwszymi blogerkami które uświadomiły, że jeszcze ktoś umie pisać. A wy? Do jasnej holery! Ochrzanię was tu teraz. Jak to do was nie dojdzie, to was znajdę! Dziewuchy! Macie pisać kolejny rozdział tu i teraz! A jak nie to was rzucę na grilla i dam na pożarcie mojego dziadka.
    Teraz do czytelniczek:
    DZIEWCZYNY PISZCIE TE POJEBANE KOMENTARZE! CHYBA NIE CHCECIE ABY TE DZIEWCZYNY ZAWIESIŁY TAK ZAJEBISTEGO BLOGA? JEŻELI TAK TO WON I SPIERDALAJCIE!
    Baby ja was do ceniam, tak jak jeszcze nikogo w internecie!
    Jutro ma sie ukazać nowy rozdział zrozumiano???

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie rację. To było chamskie z naszej strony, że nie zakończyłyśmy tego bloga normalnie. Ale jak sami zauważyliście, ze kolejne rozdziały były by gorsze. Nie ma sensu tego ciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sa gorsze, wrecz przeciwnie.
      Sa wspaniale, uwierzcie tym komentarzom :)
      Przeciez piszecie pieknie i kazdy wam to powie.
      Naprawde nie konczcie go, dla nas, waszych czytelniczek! Bedziemy nz wami do konca zycia i dalej..
      Prosze, mozecie go zawiesic na tydzien moze dwa tygodnie, ale nie konczcie!! /:
      Przeciez wiecie ile dziewczyn was kocha..
      Nie robcie nam tego.. Chociaz to nie moja decyzja..
      Ale poeiem wam cos - to jest jedyny JEDYNY JEDYNY blog ktory czytam z taak pieknymi powiedciami
      Nie marnujcie tego :)

      Usuń
  4. Zacznijmy od tego, że to co napisałyscie w tym poście to jeden, wielki absurd. Pomyślcie. Gdybyście nie umiały pisać, nie miałybyście tylu stałych czytelniczek. To raz ;) spadek liczby komentarzy to rzecz naturalna i wcale nie jest wyznacznikiem tego, że słabo piszecie, czy rozdziały są coraz gorsze. Bo według mnie akurat piszecie coraz lepiej :) grunt, że macie dla kogo pisać. Róbcie swoje, róbcie to co kochacie. Nie przejmujcie się ilością komentarzy, bo to ile ich jest, jest najmniej istotne i jak już wcześniej wspomniałam - nie są wyznacznikiem waszych umiejętności ;) proszę, nie zawieszajcie bloga, ani go nie usuwajcie... Jak to dziewczyny nade mną napisały - znajdę was osobiście :D także naprawdę i szczerze wam mówię, piszcie dalej :) pozdrawiam was, życzę weny i wytrwałości! Xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez obrazy...ale was chyba pojebało?!
    Wy nie możecie skobcżyć ppisać. Ja będę ajax. Ja sie nie.zgadzam!!! Macie pisać dalej o koniec. Bo jak nie to znajde i łby pourywam

    OdpowiedzUsuń
  6. nie blagam was nie! Ten blog jest najwspanialszy naprawde i kolejne rozdzialy sa coraz lepsze :) prosze blagam nie robcie mi tego. Pamietajcie ze nie robicie tego dla siebie ale tez dla nas. Zastanowcie sie i napiszcie blagam was . A iloscia kom nie ma sie co przejmowac. Poprostu moze nikomu sie nie chce pisas tyle kom. Prosze was pamietajcie o stalych czytelniczkach ja zagladam tu co 5 min aby zobaczyc czy jest nowy rozszial prosze. A jesli naprawde odchodzicie to pamietajcie ze jestescie super dziewczynami i ze kocham was. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przez zawieszający się internet trzy razy próbowałam napisać komentarz i w końcu nie pamiętam pierwotnej wersji.. :(
    ale teraz gdy czytam ten wpis przychodzi mi na myśl tylko jedno - "you're still the one..."
    pewnie nie uwierzycie, ale to właśnie wy zainspirowałyście mnie do stworzenia własnego bloga!
    teraz zabrnęłam dalej i prowadzę samodzielnie dwa :)
    na jednym nie mam chwilowo weny, ale nie zamierzam go zamknąć..
    pamiętajcie, że zawsze możecie zawiesić bloga na tydzień lub dwa..
    ja oraz inne stałe czytelniczki napewno będziemy cierpliwie czekać na ciąg dalszy historii
    Niall ma spotkać się z byłym Amy! jestem pewna, że wymyślicie wspólnie jak to spotkanie przebiegnie
    wierzę w was!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku :< Nie bd miała już co czytać :< Codziennie wchodzę zobaczyć , czy jest następny imagin :< Ale przynajmniej napiszcie ostatniego ( jak się wszystko potoczyło ! Ale ma się skończyć , że Amy bd z Niallem :D ) Prosimy :* I dziękujemy za te 25 imaginów :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku :< Nie bd miała już co czytać :< Codziennie wchodzę zobaczyć , czy jest następny imagin :< Ale przynajmniej napiszcie ostatniego ( jak się wszystko potoczyło ! Ale ma się skończyć , że Amy bd z Niallem :D ) Prosimy :* I dziękujemy za te 25 imaginów :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wierze, błagam was nie kończcie tego, macie mnóstwo czytelników i wgl. Błagam, rozdziały są cudowne i nawet jeśli raz czy dwa nie wyjdzie to nie można się poddawać. To jest wasza decyzja i ją szanuje, ale zastanówcie się i weźcie pod uwagę ile macie czytelników i ile ludziom na was zależy, na waszym opowiadaniu i blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego ? :O
    Niee :c Błagam Was nie.... rozdziały są świetne *___*
    Kocham Waszego bloga... nie możecie teraz tego zakończyć :cc

    OdpowiedzUsuń