wtorek, 14 maja 2013

Rozdział 24.

Była od Luke'a. Tak, to był ten Luke, który tak skrzywdził moją Amy. 
Bez wahania mu odpisałem.
Czy on myślał, że uda mu się mnie zastraszyć? Mylił się. Dla mojej Amy zrobię wszystko. 
Kiedy byłem jeszcze w gangu byłem znany z tego, że wygrywałem z każdym we wszystkich bójkach. Więc teraz nie mam powodów,  żeby się bać.
-Niall, dzisiaj idziemy na zakupy - powiedziała Amy. - Nie, nie na zakupy po jedzenie. Idzie jesień, a ja nie mam cieplejszych ubrań, więc nie masz wyjścia i idziesz ze mną. Nawet nie próbuj się wymigać.
-Nie lubię kupować ciuchów - mruknąłem.
-Nie masz wyjścia - powiedziała i wytknęła mi język.
-Kobiety... ich nie zrozumiesz - powiedziałem sam do siebie.
-Słyszałam ! - krzyknęła. - Wychodzimy za 10 minut.
Przekląłem pod nosem. Nienawidzę zakupów. A zwłaszcza nienawidzę zakupów z dziewczynami. Potrafią siedzieć 3 godziny w jednym sklepie. 
*godzinę później
-Jesteśmy - powiedziałem parkując przy Wesfield Shopping Centre.
Wyszliśmy z samochodu, a Amy od razu ruszyła do sklepów. Mam spędzić tutaj cały dzień!?
-Amy... Nie mogę poczekać w samochodzie? - zapytałem z nadzieją.
-Nie. To kara za to, że się wczoraj upiliście - powiedziała.
-Świetnie - mruknąłem.
-Danielle? - usłyszałem.
Odwróciłem się i zobaczyłem Dan i Liam'a z miną podobną do mojej. 
-Hej - powiedziałem. - Też cię tu zaciągnęła? - zapytałem Liam'a.
-Taa - powiedział.
-Chłopaki ustaliłyśmy, że skoro jesteśmy razem to wy możecie iść - powiedziała moja dziewczyna - Zadzwonię do ciebie, jak skończymy - zwróciła się do mnie.
-Epic win! - krzyknąłem na cały głos.
Wyszliśmy z Liam'em z galerii handlowej i skierowaliśmy się do samochodu. 
*7 godzin później
-Czemu nie ma ich tak długo? - zapytałem Liam'a.
-To dziewczyny - powiedział - One potrafią przesiedzieć cały dzień w sklepie.
-Taaa - przytaknąłem.
Przerwał  nam głos przychodzącej wiadomości.
-Muszę po nie jechać - powiedziałem.
-OK - powiedział mój przyjaciel.
*godzinę później .
Kiedy dojechałem na miejsce, zobaczyłem dziewczyny z 50 torbami.
-Jak wy to nosiłyście? - zapytałem zdziwiony.
One tylko się zaśmiały.
-Amy, gdzie ty pomieścisz te wszystkie ubrania? - zapytałem znowu.
-Ohh... Niall od tego jest szafa - zaśmiała się. 
Już nic się nie odzywałem. 
-Chcecie coś zjeść? - zapytała Amy, kiedy weszliśmy do jej domu.
-Nie, my już będziemy się zbierać - powiedzieli Liam i Dan.
Pożegnaliśmy się z nimi i usiedliśmy na kanapie. 
-Więc zakupy się udały? - zapytałem.
-Tak - uśmiechnęła się. 
-To dobrze - powiedziałem - Oglądamy film, czy idziemy do kina?
-Nogi mnie strasznie bolą, więc oglądamy film u mnie w domu - powiedziała.
Włączyliśmy film pt. "Zmierzch".
-Zmierzch? Niall na serio? - zapytałam.
-Wolę to niż "Szkoła uczuć" - wywrócił oczami.
Zaśmiałam się. 

36 komentarzy:

  1. Świetny rozdział! Fajnie że dodałyście te zdjęcia.Nie spodziewałam się że to może być Luke . Zaskoczyłyście mnie zastanawiam się co wyniknie z tego spotkania .Dziewczyny zaszalały z tymi zakupami;D
    I oglądają ,,Zmierzch" fajnie .czekam na następny bo naprawdę zżera mnie ciekawość co się stanie gdy Niall z Luke'm się spotkają
    Pozdrawiam życzę weny papa Kinia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział doskonały. Mam pytanie, skąd Wy dodajecie te zdjęcia, chodzi mi o to, czy to Wy robicie zdjęcia telefonów swoimi telefonami, czy jest taka w necie aplikacja i dzięki niej coś takiego powstaje? tak wiem, pytanie mało zrozumiałe, ale ja nie umiem inaczej się wysłowić.. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi...?
    Już sobie wyobrażam, co będzie się działo w nast. rozdz.
    Czekam nn, życzę dużo nowych inspiracji i pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW fajne:)... Nie liczę na duży aplaus ale o mały komentarzyk... Wejdziecie please.... www.gotta-be-you-one-direction-story.blogspot.com Zapraszam na prawdę...

    OdpowiedzUsuń
  4. KIEDY NASTĘPNY????????

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny <33333333 nie mogę się doczekać nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny!
    mam nadzieję, że bijatyka chłopaków będzie ciekawa
    no i, że Amy w odpowiednim momencie dowie się o tym i przerwie to ;)
    mam nadzieję, że nie opowiedziałam najbliższego rozdziału xD
    nie mogę się doczekać nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział, jak zwykle świetny... mam do was wieeeeelkąąą prośbę... Czy mogłbyście udostępnić mojego bloga? ^^ Ja odwdzięczę się tym samym http://friends-or-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze super! Od razu mam ochote na takie big zakupy ;) dodajcie szybko nastepny prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. awww te wasze opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiecie co??? lepszego bloga to ja jeszcze nigdy nie czytałam!! mistrzynie jesteście! XX

    OdpowiedzUsuń
  11. SDNBHchbkjAKJBakjbkjhcjednfjbdjewjnas kochammm to <3333333

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam do cb prośbę wejdź na www.mojaksiazka-one-direction.blogspot.com i przeczytaj ostatni rozdział... Czy to nie przypadkiem twój rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki, że nam powiedziałaś : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SPX... jesteście super!! Myślałam, że tamta ''Nothing..." jest porządniejsza... Szkoda :'(

      Usuń
  14. Awwww ;3 nie przjmujcie się tamtom dziewczyną! głupia jest i nie ma pomysłów na własny rozdział!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ei noo... nie wierze, że powstało tak niesamowite opowidanie. Będe wpadać codzienne i życze weny ♥ całuski

    OdpowiedzUsuń
  16. ja cie sune!!!!!!!! wielbie was !!!!!!!!!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhh ten Luke wszystko psuje! nie lubię go... ale dzięki niemu coś sie dzieje :) naprawdę bardzo mi sie podoba <3 kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ahh, ohhh i ehhh XD nie wiem co napisać! PO PROSTU KOCHAM <3 już mam go w zakładkach xdd ;p lovee

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pytanko... prowadzicie jeszcze jakiegoś bloga? ;p a co do rozdziało to amazing ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. http://www.mojaksiazka-one-direction.blogspot.com/
    widziałyście to?.... taki sam! :( ściagnęła!!glupie dziecko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh my good! pozdrawiam z grobu. po prostu przeszłyście same siebie. uwielbiam xx :D<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Żygam tęczą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. XD KOCHAM WAS!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiesy NEXT??????? P.S żal mi tego bloga który od was zgapiał :d...

    OdpowiedzUsuń
  25. O chryste!;o nigdy nie czytalam lepszego! Nie no dzisiaj nie zasne! Bede niecierpliwie czekac na kolejny<3

    OdpowiedzUsuń
  26. nendjdkjdsnm,MNjknzjkdsnjkkcfnbdnbdnmfnfb <3333

    OdpowiedzUsuń
  27. DZIEWCZYNY KOCHAM WAS! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. aj lof was <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  29. oh madafakaO.o nie mg sie doczekać następnego czekam!<3333

    OdpowiedzUsuń